Handels- og leveringsbetingelser

Handelsbetingelser B2B

Handels bet.-Indløsnings aftaler, Bon & Kasseruller, betalingsterminaler, vin m.v.:

Ved bestilling på websitet, telefonisk eller fysisk: Når ordren er afgivet og der er fremsendt en
ordrebekræftelse, er den bindende.

Vi fremsender er ordrebekræftelse og faktura på den oplyste email adresse. Varerne fremsendes til den
angivne adresse. Vi sender en sms med en bekræftigelse samt et tids estimat for levering.

Betaling:

Såfremt der sker en bestilling via www.mycapital.dk vil betaling ske ved check out og en ordrebekræftelse
vil blive fremsendt. Derefter bliver varen pakket og sendt. For ordre der bliver bestilt før kl.13.00 vil de blive
sendt samme dag. Derefter først kommende hverdag.

Ved levering med faktura, skal betales som angivet på fakturaen. Såfremt at betalingsfrist ikke er angivet,
skal betaling forfalde senest 8 dage efter d.d. for faktura udstedelse. Såfremt betaling udebliver, pålægges
rykker gebyr kr.100,00 My Capital forbeholder sig ret til, at pålægge renter på skyldige beløb jvf. Dansk lov
herom. Såfremt betaling udebliver, udsendes rykker 2, samtidig overdrages sagen til inkasso, hvortil der
kommer yderligere omkostninger. Ved forsinket/ udeblevet betaling, beregnes 1,5% i rente pr. påbegyndt
mdr. Dette opkræves på særskildt faktura.

Diverse:

My Capital tager forbehold for udsolgte varer/ ydelser/ services fra vore leverandører samt trykfejl.

Handelsbetingelser for indløsning af internationale betalingskort samt betalingsterminaler.

Generelt:

Vilkårene kan såfremt My Capital skønner det, til enhver tid ændre betingelserne helt eller delvist, på en
sådan måde, at vilkårene tilpasses den til enhver tid gældende markedssituation, lovmæssige og/eller
politiske indgriben, eller lignende. Det er til enhver tid kundens ansvar at kontroller handelsbetingelserne.
kunden er informeret, på oprettelses mail eller pr. brev om eksistensen af disse.

Sker der en forringelse af kundens vilkår i handelsbetingelserne, informeres kunden skriftligt på mail senest 5 dage inden disse
ændringer træder i kraft. Såfremt kunden ikke skriftligt meddeler My Capital, at denne ikke kan tiltræde
disse betingelser senest 5 dage efter, at disse er fremsendt til, den af kunden til My Capital. oplyste mail,
anses vilkårene som værende tiltrådt og vil derfor være gældende for kunden.

Ved indgåelse af aftale:

Enhver indgåelse af aftale vedrørende internationale betalingskort, Visa & MasterCard m.v. kræver en
skriftlig kontrakt underskrevet af den eller de underskriftpligtige i pågældende virksomhed. For at
overholde gældende lov gælder det, at My Capital Aps. skal modtage gyldigt person ID i form af pas eller
kørekort på alle relle ejere, Bank ID, der verificere at dette er den retsmæssinge konto samt en kontrakt
underskrevet af alle underskriftpligtige i virksomheden anses som værende tiltrådt ud fra de aftalte
betingelser og vilkår imellem My Capital ApS og kunden – herunder, kortgebyr, oprettelsesgebyr,
omregistreringsgebyr, m.v. My Capital fremsender den første på en faktura. Det er kundens pligt at tilkoble
den til PBS. I modsat fald vil My Capital opkræve gebyr for fremsendelse af hver enkelt faktura.

Såfremt der er indgået en mægler aftale og kunden har indvilget i at My Capital skal forsøge at indhente
tilbud fra udbydere som My Capital finder relevante, gælder det at det er kundens ansvar at frembringe, de
som My Capital oplysninger finder relevante. Såfremt kunden ikke har fremskaffet disse oplysninger
indenfor 10 arbejdsdage efter aftalens ingåelse, fremsendes enten pr. Telefon eller mail en erindrings
meddelse om mangler. Igen efter min. 5 dage fremsendes skriftligt erindrings meddelse om mangler. 10
dage efter denne skrivelse, vil såfremt My Capital ApS Ikke har modtaget nødvendige oplysninger,
fremsende faktura på det fulde beløb, som aftalen lyder.

Opsigelse af indgået aftale:

Ved oprettelse af en betalings aftale via My Capital aps og en af vor samarbejdspartner, er der som udgangs
punkt 24 mdr´s binding,- med mindre andet er skriftligt aftalt. Dette vil fremgå af fremsendt materiale.

Efter bindingsperioden er der en opsigelses periode. Den pågældende måned samt 3 mdr. Defter kan
kunden frit vælge anden indløser. Derimod hvis kunden skifter indløser i Bindingsperioden, vil kunden blive
faktureret 4000,00 excl. Moms pr. Butik, webshops regnes for en særskilt.

Hvis kunden skifter indløser i opsigelses perioden faktureres kunden ligeledes 3000,00 pr. Butik. webshops
regnes for en særskilt.

Et hvert gebyr, abonnement og lign. Refunderes ikke, og anses som værende tabt. Endvidere gælder det, at
hvis kunden skal betale nyt abonnement jvf. Kontrakt/ aftale i opsigels perioden, hæfter kunden ligeledes
for dette.

Kunden er forpligtet til skriftligt, at opsige aftalen. Først når My Capital ApS har svaret skriftligt, vil
opsigelsen være gældende. MC har 10 dg. Til at svare kunden. My Capital accepter ikke opsigelse fra trejde
part.

My Capital ApS forbeholder sig ret til at opsige en aftale, såfremt kunden ikke overholder de indgået
handelsbetingelser eller på anden vis bryder eller ikke overholder en til enhver tid gældene lovgivning
herom.

Derudover gælder det at:

  • Såfremt kunden ændre sit virke.
  • Såfremt kundens virke skader My Capital eller dennes samarbejdspartner.
  • Såfremt at betalingsaftalen bliver brugt andensteds end aftalt.

Særligt gælder det, at så fremt kunden udelader at betale vort tilgode havende på såvel terminalleje/
servicefee o.lign vil terminalen blive lukket indtil betaling har fundet sted. Dette vil blive effektueret d
udsendelse af rykker 2. Genåbning af terminal koster 2500,00 excl. Moms.

My Capital ApS agerer formidler og mægler på vegne af kunden. My Capital aps henviser i øvrigt til den part
samarbejdet drejer sig om. Fx. Hvis en kunde har lavet en kontrakt med en ny indløser via My Capital, er
det indløserbankens handels betingelser der er gældende, der hvor My Capital ikke har noget. My Capitals
handels betingelser kan ikke overrules af en samarbejdspartner eller underleverandør.

Priser: Alle priser er angivet i DKK, excl. Moms og levering.

For diverse service ydelser gælder det at:

Efter telefon eller skype mødet aftales et depositum hvorefter aftalen underskrives. Derefter kører
processen efter aftale.

Force majeure

Uanset eventuelle modstående vilkår i Aftalegrundlaget er Virksomheden ikke
ansvarlig over for kunden for manglende opfyldelse af forpligtelser, som kan henhøres til force
majeure. Ansvarsfriheden består, så længe force majeure består. Som force majeure anses
forhold, der er uden for Virksomhedens kontrol, og som Virksomheden ikke burde have forudset
ved aftalens indgåelse. Eksempler på force majeure er usædvanlige naturforhold, krig, terror,
brand, oversvømmelse, hærværk og arbejdsstridigheder.

Enhver tvist imellem kunde og My Capital vil blive afgjort af de danske domstole i retten, i Aalborg.

Opdateres løbende.

| My Capital ApS | CVR: 36414952 | www.Mycapital.dk | Kontakt Kundeservice +45 4040 6408 |

Leveringsbetingelser

Vi afsender vareren straks efter modtagelse af betaling.
Såfremt vareren er udsolgt eller i restordre, vil det fulde beløb blive retuneret.

For levering af vin:

gælder det at: Såfremt flasken er slået itu ved levering, vil vi levere en ny. Dog skal det
kunne dokumenteres, at den er slået itu ved levering.

Returnering:

Der ydes ikke returret af produkter, som er bestilt. Dog kan man ved fejlbestilling, tage kontakt til vor
kundeservice. De vil være behjælpelig med evt. Returnering. Dog skal varen være i original og ubrudt
emballage og må ikke været taget i brug. Endvidere skal kunden bestille korrekt varer. Ved ønsket om
returnering, skal der rettes henvendelse senest 3 kalender dage efter modtagelsen.

Såfremt at My Capital, har leveret defekte eller forkerte varer, dækker vi omkostninger til transport. Vi
fremsender evt. De korrekte varer u.b. for transport.

Varer kan kun sendes retur hvis man har en skriftlig aftale med kundeservice.

Alle andre vil blive returneret til afsender.

For service ydelser gælder det:

Såfremt at kunden efter aftalen er underskrevet og depositum er indbetalt, vælger at fortryde aftalen vil
depositummet betragtes som værende tabt. Derud over vil det blive opgjort, hvad der er brugt af tid og evt.
Matrialer, som så vil blive faktureret til kunden.

Priser

Alle vores priser er excl. moms og levering.

Kontaktoplysninger

Kundeservice@mycapital.dk
Telefon: +45 40 40 64 08
Skype: MyCapital.dk
Viber: +45 40 40 64 08
Whatsapp: +45 40 40 64 08

 

| My Capital ApS | CVR: 36414952 | www.Mycapital.dk | Kontakt Kundeservice +45 4040 6408 |